divendres, 26 d’octubre del 2018

EL BON DIA DEL DIJOUS, 18 D'OCTUBRE DE 2018

MIKEL EP! Dijous 18 d’octubre, quina passada!
ELENA Ah si, per què?
MIKEL Com què per què? Doncs no ho sé, per tot!
ELENA Per tot el què?
MIKEL Doncs, doncs.... espera un moment, Ei, tu, Sara!
SARA Bon dia Mikel i Elena, què hi ha?
MIKEL Sara, et sents feliç?
SARA I tant !
ELENA I per què?
SARA Doncs no sé, vaig cap a l’escola i allà m’esperen un munt d’amics amb qui passaré el dia, i estic segura que aprendré un munt de coses.
ELENA Mira, la Maria i la Carla, a veure si elles també estan de tan bon humor com vosaltres!
MIKEL Bon dia noies!
MARIA Bon dia!
CARLA Bon dia!
MIKEL Com ha començat el dia? Esteu de bom humor!
MARIA Si és clar!
ELENA I per què?
CARLA Avui quan m’he aixecat a la ràdio de la cuina sonava la meva cançó preferida i la meva mare i jo l’hem començat a cantar. Ha sigut genial!
MARIA Jo no tinc cap motiu en particular, però quan vinc cap a l’escola sempre penso amb el dia que m’espera, els companys, els mestres, el pati del menjador, les extraescolars, i el sopar amb família on podrem explicar com ha anat el dia. Tot un dia per endavany!
ELENA Crec que teniu raó, Dijous 18 d’octubre, quina passada!!!
TOTS QUE TINGUEU UN BON DIA!