dijous, 20 d’abril del 2017

EL BON DIA DEL 6 D'ABRIL DE 2017

El meu amic...? Aquell boig...?
El que em fa passar vergonya pel carrer mentre em parla de bestieses? 
Aquell que té les idees més tontes i em fica en els embolics més increïbles?
El que em truca a les hores més intempestives per dir-me coses sense importància? 
El que em va recolzar quan estava tan malament i es va preocupar per mi  quan ningú més ho va fer?
El que em va agafar fort perquè no caigués i em va fer somriure mentre plorava?
El que va creure en mi quan ni jo mateix hi creia?
Aquell que sento al meu costat  encara que faci estona que ha marxat ?
El meu amic? Aquell boig...

Cal que pensem i reflexionem, sobre què és realment un amic, per a què serveix i perquè els necessitem. Sovint tenim una idea equivocada sobre l’amistat, ens pensem que els millors amics, són aquelles persones que són exclusivament per nosaltres i de ningú més, que cada vegada que ens diuen alguna cosa que no ens agrada, deixen de ser amics... per tot això, ens hem de preguntar, què és un amic?