dimecres, 16 de desembre del 2015

TEMPS D’ADVENT 2015 BON DIA, LA PREGÀRIA DELS DIJOUS

DIJOUS, 17 de desembre de 2015 (3r dijous d’Advent)

Recordeu que ja són dues les espelmes que s’han apagat? Eren la de l’amor i la de la pau. Pareu  bé l’orella que ara parla la tercera.

La tercera espelma va dir: “Jo sóc la confiança. Des d’ara ja no sóc
indispensable, ja no serveixo per a res! No conec a molta gent que
encara cregui en Déu... Els meus companys no confien en mi, hi ha pares que no poden confiar en els seus fills. No té sentit, doncs, que jo romangui il·luminant més temps”. I a l’acabar de parlar, es va apagar amb un sospir.

De cop i volta va entrar un nen i va veure les tres espelmes apagades...
“Per què esteu apagades? Heu d’estar sempre enceses”. I dient això, el
nen va començar a plorar. “No ploris, petit; mentre cremi la meva
flama, podrem donar vida a les meves germanes, perquè jo sóc
l’esperança..., però et necessito per tal que brilli de nou la pau, l’amor i
la confiança”. Ple d’alegria, el nen va agafar l’espelma de l’Esperança i
amb la seva flama va encendre les altres tres espelmes. Un somriure dóna confiança, una abraçada dóna amor, una encaixada de mans dóna pau i unes paraules d’un amic, esperança.


Que gaudiu d’un temps de Nadal amb les vostres famílies ple d’amor i pau!!