divendres, 12 d’abril del 2019

EL BON DIA DEL DIJOUS 4 D'ABRIL DE 2019


EL RUC DEL DIUMENGE DE RAMS


Una vegada, un ruc orgullós i presumit, va arribar a casa molt feliç. La mare li va preguntar:
-         Fill, perquè estàs tan content?
-         Ai mare, és que avui he carregat un tal Jesucrist i, quan he entrat a Jerusalem, tots em deien:
“Hosanna, visca, visca “ i llençaven al terra branques d’olivera i de palmes i les seves túniques per a que jo passés per sobre.
Llavors la mare li va dir:
-         Fill meu, torna un altre cop a la ciutat però, aquesta vegada, no carreguis ningú.
A la nit, l’ase va tornar a casa plorant i molt trist i li va dir a la seva mare:
-         Ai mama, no pot ser, ningú s’ha fixat en mi, fins i tot m’han fet fora de la ciutat.
La mare li va dir:
-Això t’ha passat, fill, perquè tu, sense Jesús, ets només un ruc.

Quan actuem amb vanitat estem fent de menys als altres i ens estem equivocant.
Reconeguem les nostres errades i demanem perdó si cal.

T’ofereixo el meu cor, Jesús, per a que l’omplis amb el teu Esperit. En aquesta Quaresma vull aprendre a viure com Tu ens ensenyes.
Ajuda’m a aconseguir-ho Senyor!